BÄSTA MATCHEN NÅGONSIN

Klarat en hel skolvecka och efter jag kom hem från skolan igår var jag bara hemma i en kvart typ innan cristy och lili kom och hämta mig och vi åkte till taco bell och köpte med oss mat och åkte sen till skolan. Det skulle vara basketmatch vid 7.30 och vi kom vid vid 4.30. Skälet till att vi var där så tidigt var att juniorsen hade sagt att de skulle ta seniornas platser på läktaren och det kunde vi inte låta hända. Så vi åt där och chillade till matchen började. Vi mötte Western Hills och såg även Gabbi på andra sidan läktaren. Det var den bästa matchen jag har sett här i amerika någonsin. Det var så otroligt jämt tills 3:e perioden då vi låg under med 12 tror jag och sen bara vände de och en kille hos Franklin County gjorde typ 10 3-poängare. Det var så kul för läktaren var så galen! vi vann matchen sen med 80-51. 
Efter matchen åkte jag, lili och cristy och köpte lite snacks och så och drog sen vidare till lilis hus. Där chillade vi mest och det var kul och helt plötsligt kom vi in på ämnet att de ville komma och hälsa på mig i Sverige i sommar!! Åååhh jag hoppas verkligen de händer! Vi började kolla upp priser för flyg och så och det var inte farligt alls, 1000 dollar för tur och retur 2 veckor i Stockholm! Aaahhh hoppas verkligen de händer! Sov över där och kom hem tidigt i morse eller det var vid 8 för Cristy som bor nära mig skulle vara domare i en volleyboll match på morgonen så hon passade på att skjutsa hem mig också :) är med i alla dem här bilderna så ni kan ju försöka hitta mig ;) haha den bilden men skylten det är typ nån kille i vår skola som har blivit arresterad för att han hade droger eller nåt så de gjorde en skylt där de står free sack pack xD









 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar