GAMEDAY

Idag väckte klockan mig vid 6.30 och mg kom och hämta mig vid 7.45. Vi åkte till lexington, till rupp arena. För det var college game day. Så det var massa uk fans där och det var tv och sånt på plats. De intervjuade coacher och spelare och pratade om matchen som skulle vara på kvällen. Inte det roligaste jag varit på men det var en upplevelse. Jag kanske var med på tv för en kameraman filmade killarna som satt på raden framför oss så vi kan  mycket möjligt ha varit med i den bilden ;) trevligt trevligt. Sen gick vi ut och åt på en resturang efteråt. När jag kom hem på eftermiddag tog jag en liten tupplur haha eftersom jag hade gått upp så tidigt. Går liksom inte ens upp så tidigt när jag ska till skolan.. Det blev en tripp till Kroger och sen åt vi på Cracker Barrel. 
Lili och jag tänkte hitta på nått på kvällen men hade ingen aning om vad vi ville göra så vi shoppade lite tennisgrejer till mig och sen blev det ett spontant biobesök, vi såg That Awkward Moment. Den var ganska rolig och bra faktiskt, helt ok. Nu kom jag precis hem







Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar