TENNISPROFFS

snödag måndag.
tisadag skola och efter skolan var jag med lili, mg, cristy och alex och vi åt lite på zaxbys. Hade väldigt kul där och dagen var väldigt bra. Sen när jag kom hem förstördes allt, som ni kanske ser i inlägget innan... var otroligt ledsen och kunde verkligen inte sluta gråta men älskar mina vänner här som försökte muntra upp mig och var väldigt supporting. Dagen var bra och slutade i katastrof.
 
Idag var det skola igen och efter skolan åkte jag hem till lili och hängde där till 4.45 då vi drog till skolan igen för vi skulle på tennismötet, säsongen börjar äntligen yeey, så nu ska jag bli tennisproffs. Är verkligen excited för tennisen och första träningen är på lördag, så jag måste shoppa lite träningskläder och göra my sport physical. Efter mötet pratade vi lite med mr. johnson och mg, jag och lili drog senare till buffalo wild wings för att äta middag. vi delade på 6 olika sorters wings och de flesta var goda men en var jätteäcklig och ingen av oss gillade den, det var en ny smak som bara smakade senap vilket jag inte gillar.. så jag kom hem för en liten stund sen bara. 
 





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar