VAL DAY

Valentines day... kunde ha varit en bättre dag, den här dagen var bara väldigt väldigt awkward. Under hela veckan i skolan kunde man köpa en godispåse till sin valentine och de delade ut dem i skolan i vår 5th period på valentines day. Jag fick en... av en kille som alltid säger hej till mig i korridoren men det är aldrig nåt mer, har aldrig pratat med honom mer än ett hej i korridoren så när jag såg att det var från honom tyckte jag det var välidgt awkward. Vi slutade 1 timme tidigare den dagen för det skulle snöa men det gjorde de aldrig lol, men iaf jag vänatde på katie efter vi hade slutat och då kommer den där killen fram och jag säger tack för lalalla och han ska precis börja prata med mig och då kommer lili till mig och säger kom emma. tack gode gud för att lili räddade mig där. När jag kommer hem händer det värsta... han skriver en facebook post om det!! Hur jävla awkward är inte de???? Vem gör nått sånt?? Han är så himla creepy så det är inte sant! usch usch usch. Bara så himla NEJ och AWKWARD
 
På eftermiddagen klippte jag mig och slinga håret, det behövdes. Det skulle iaf vara en match på kvällen men det blev inställt för att det skulle komma snö, så jag spenderade kvällen hemma bara. Inget märkvärdigt 


 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar